اعلام نتایج قرعه کشی تسهیلات اقتصادی بانک قرض الحسنه رسالت ویژه پرستاران بهشتی
مدیر امور رفاهی دانشگاه از اجرای قرعه کشی تسهیلات ویژه گروه پرستاری دانشگاه به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار خبر داد.
مدیر امور رفاهی دانشگاه از اجرای قرعه کشی تسهیلات ویژه گروه پرستاری دانشگاه به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار خبر داد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت امور رفاهی، دکتر مهرداد اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: با توجه به حمایت های صورت گرفته توسط ریاست محترم و معاون محترم توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و گرامیداشت روز پرستار و با هدف قدردانی از زحمات بی شائبه این عزیزان، به 100 نفر از متقاضیان جامعه پرستاری دانشگاه تسهیلات قرض الحسنه دویست میلیون ریالی تعلق گرفت.
بر همین اساس، پس از ثبت نام متقاضیان در سامانه رفاهی، قرعه کشی همزمان با مراسم روز پرستار، به صورت سیستمی و سهمیه بندی متناسب با تعداد پرستاران هر مرکزصورت پذیرفت و 100 نفر از جامعه پرستاری دانشگاه متشکل از پرستاران، هوشبرها، اتاق عمل، فوریت های پزشکی، بهیاران و کمک بهیاران انتخاب شدند.
گفتنی است تسهیلات مذکور به صورت کاملاً غیرحضوری، به مبلغ 200/000/000 ریال، کارمزد 2% مدت باز پرداخت 24 ماهه و مبلغ اقساط ماهیانه 9/100/000 ریال (دو کارمزد 4/000/000 ریال قسط اول و 2/000/000 ریال قسط سیزدهم) بوده و از طریق بانک قرض الحسنه رسالت پرداخت می شود.
جهت اطلاع از اسامی برندگان اینجا کلیک کنید.
مراحل ثبت نام جهت دریافت وام قرض الحسنه رسالت ویژه برندگان:
- متقاضیان جهت اعتبار سنجی برای خود و ضامن به سامانه اعتبار سنجی مرات به نشانی www .imerat.ir وارد شده و نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک جهت اعتبار سنجی اقدام نمایند. مدارک لازم جهت بارگذاری در سامانه : 1- آخرین فیش حقوقی 2- آخرین حکم حقوقی 3- گردش حساب واریز حقوق سه ماه آخر (الزاماً فقط در تاریخ واریز حقوق پرینت مهر شده تهیه شود گردش اضافه حساب نیاز نمی باشد)
- متقاضیان می توانند به صورت ضربدری ضامن هم شده یا از خارج از سیستم اداری ضامن داشته باشند به شرط این که برای این افراد هم اعتبار سنجی انجام گردد.
- در سامانه مرات کد کانون 10001ثبت گردد درغیر این صورت از سیستم اعتبار سنجی دانشگاه خارج می شوید.
- برای کلیه افراد مبلغ حقوق و میزان اقساط را در بالاترین حد خود به مبلغ (9/100/000 ریال) ثبت کنید تااعتبار سنجی مورد تائید سامانه مرات قرار گیرد.
- کلیه اطلاعات فردی را تکمیل کرده و نسبت به بارگذاری فایل های ( بند1 ) اقدام کنید و ثبت نهایی را زده و منتظر اعتبار سنجی مرات (طی یک هفته) باشید.(بعد از تائید سامانه مرات مبلغ خواسته شده در سامانه مذکور را پرداخت نموده تا تائیدیه اعتبار سنجی تکمیل شود.)
- بعد از مشخص شدن اعتبار سنجی مرات نسبت به افتتاح حساب وام گیرنده و ضامن در سایت بانک قرض الحسنه www.rqbank.irرسالت وارد شده و در قسمت عضویت و افتتاح حساب اقدام نمائید (چنانچه در بانک رسالت حساب فعال دارید نیازی به افتتاح حساب نمیباشد)
- برای افتتاح حساب کد کانون در بانک رسالت شناسه کانون: 2000032409 به نام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را انتخاب نموده تا بتوان برای وام اقدام نمائید چنانچه کانون دیگری انتخاب شود امکان گرفتن وام را نخواهید داشت.
توجه توجه: خرید سفته به صورت الکترونیکی انجام می گردد. (لطفاً فیلم آموزشی خرید سفته الکترونیکی را به دقت ببینید) جهت وام گیرنده و ضامن نیاز به اپلیکیشن آی کاپ (icup) بوده که آن را بر روی گوشی نصب کرده و نسبت به خرید سفته اقدام کنید. (مبلغ سفته 120% مبلغ وام می باشد، که 240/000/000 ریال برای هر یک از وام گیرنده و ضامن مورد نیاز است)
- بعد از خرید سفته و ثبت آن حداکثر بین 48 تا 72 ساعت پیامکی با مضمون (تایید و ثبت بهبوددهنده های –سفته- شما) ارسال می گردد.
- بعد از دریافت پیامک در اینترنت بانک درخواست وام خود را ثبت کنید.
- برای دریافت رمز اینترنت بانک به سایت بانک پیشخوان مجازی بانک قرض الحسنه رسالت مراجعه کنید.
مراحل ثبت درخواست
فیلم آموزشی سفته الکترونیکی ویژه وام گیرنده