×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

مدیریت امور رفاهی دانشگاه پیشگام در رفاه همکاران بهشتی

 

مدیریت امور رفاهی یکی از 9 مدیریت تابعه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است، که مستقیماً تحت نظر این معاونت مشغول به فعالیت است.

از آن جایی که رسالت نخست این مدیریت تأمین امور رفاهی کلیه شاغلین دانشگاه بلند آوازه شهیدبهشتی است، مدیریت مذکور با شعار «پیشگامی در جهت رفاه حال همکاران بهشتی» اقدامات متعددی را به ثمر می رساند.

گفتنی است این مدیریت در طول سال با بررسی نیازهای مختلف رفاهی پرسنل، براساس تعداد پرسنل و هزینه های مرتبط با این نیازها، بودجه درخواستی خود را تعیین کرده که در صورت تأمین اعتبار و با در نظر گرفتن امکانات مالی دانشگاه برنامه های مختلف رفاهی ارائه می گردد.

اهم فعالیت ها و وظایف این حوزه به شرح زیر است:

  •  کسب خط مشی و دستور العمل های لازم از مافوق
  • برنامه ریزی و نظارت بر اجرای تسهیلات بانکی تخصیص داده شده و انجام مراحل اداری آن جهت اعطای وام های مختلف
  • برقراری ارتباط با مراکزی تفریحی، ورزشی، فروشگاه های خرید و... به منظور ایجاد تسهیلات و رفاه برای کارکنان و خانواده آن ها
  • هماهنگی اماکن اقامتی، زیارتی و سیاحتی و نظارت بر امور اماکن طرف قرارداد با دانشگاه و نظارت بر نحوه ارائه خدمات این اماکن
  • ارائه تسهیلات بیمه در انواع مختلف
  • ارائه تسهیلات ویژه فرزندان کارکنان
  • ارائه خدمات مرتبط با بهداشت و درمان
  • انجام شایسته اموری که در راستای اهداف و وظایف واحد فوق الذکر و پست سازمانی مربوطه از طرف مافوق ارجاع می شود
تنظیمات قالب