×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1399/11/07 - 10:46
  • بازدید : 1321
  • تعداد بازدید : 63
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تأکید مدیر امور رفاهی دانشگاه بر ضرورت اطلاع رسانی تسهیلات رفاهی به مخاطبان

مدیر امور رفاهی دانشگاه بر اهتمام ویژه کارشناسان این مدیریت جهت ارائه تسهیلات متنوع رفاهی ایام پایان سال تأکید کرد.

مدیر امور رفاهی دانشگاه بر اهتمام ویژه کارشناسان این مدیریت جهت ارائه تسهیلات متنوع رفاهی ایام پایان سال تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت امور رفاهی، در روز 2شنبه 6بهمن ماه، با حضور مهرداد اسماعیلی مدیر امور رفاهی دانشگاه، جلسه پایش و بررسی عملکرد دی ماه 1399 این مدیریت، طبق برنامه ماهیانه برگزار شد.

در این جلسه که با حضور معاون این مدیریت و کارشناسان حوزه برگزار شد، موارد متعددی در زمینه عملکرد یک ماه گذشته حوزه رفاهی، مزایا، نقاط قوت، معایب و نقدهای وارده بر فرآیندهای اجرایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مهرداد اسماعیلی مدیر این حوزه، با اشاره به این نکته که با نزدیک شدن به ایام پایان سال، نیاز به برنامه ریزی جدی جهت ارائه بسته های مرتبط با این زمان هست، گفت: از تمامی کارشناسان محترم درخواست دارم همان گونه که تاکنون تمامی تلاش خود را برای ارائه تسهیلات متنوع رفاهی به کار برده اند، در این ایام هم نهایت کوشش خود را بکنند، تا بتوانیم بر رضایت حداکثری مخاطبان خود را ایجاد کنیم.

مدیر امور رفاهی دانشگاه در ادامه پس از رویت و استماع گزارش عملکرد ارائه شده به تفکیک هر کارشناس، گفت: اکثر فعالیت های صورت گرفته در یک ماه گذشته مفید بوده و تعداد محدودی از آن ها، نیاز به تبلیغات مجدد جهت اطلاع مخاطبان فرهیخته دانشگاهی دارد.

وی همچنین میزان استقبال مخاطبان از تسهیلات ارائه شده رفاهی را براساس گزارش ارائه شده مطلوب خوانده و گفت: با توجه به گستردگی مراکز دانشگاه و تنوع مخاطبان باید از تمامی ظرفیت های اطلاع رسانی موجود بهره برد.

لازم به ذکر است بحث و بررسی در خصوص تفاهم نامه و قراردادهای منعقده مدیریت امور رفاهی در طول دی ماه از جمله فرآیندهای مرتبط با مسکن بهشتی، فست فود شیلا، مزرعه خوارک سالم، فروشگاه تلفن همراه و لوازم جانبی، قطارهای فدک، هتل نگین پاسارگاد و... از جمله موارد مطروحه در این جلسه بود.

 

  • گروه خبری : آرشیو
  • کد خبر : 101145
کلید واژه
تنظیمات قالب