×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/04/21 - 11:47
  • بازدید : 3156
  • تعداد بازدیدکننده : 2795
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
نشست رابطین رفاهی مراکز تابعه دانشگاه برگزار شد

تأکید معاون توسعه مدیریت و منابع بر لزوم تکریم منابع انسانی دانشگاه

نخستین نشست تجمیعی و متمرکز رابطین رفاهی کلیه مراکز تابعه دانشگاه، بیستم تیر ماه در سال اجلاس امام علی(ع) دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت امور رفاهی دانشگاه، در این نشست که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و سرپرست مدیریت امور رفاهی دانشگاه، برگزار شد در خصوص اهم موارد حوزه رفاهی دانشگاه بحث و بررسی صورت گرفت.

عادل علی بازی سرپرست مدیریت امور رفاهی دانشگاه در ابتدای این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رابطین رفاهی مراکز تابعه دانشگاه و غنیمت شمردن فرصت حضور کلیه رابطین در یک نشست به صورت تجمیعی، ابراز کرد: این مدیریت خدمات رفاهی متنوعی را با قید اولویت برای کلیه همکاران محترم دانشگاه طراحی کرده است. وی با اشاره به لزوم بهره مندی همکاران از تسهیلات رفاهی موثر، کلان و مهم از جمله مسکن، خودرو و... گفت: از مهم ترین اقدامات ما طی یک هفته گذشته اطلاع رسانی و صدور بخشنامه ثبت نام تسهیلات نهضت مسکن ملی ویژه کلیه کارکنان و تهیه بانک اطلاعاتی از متقاضیان عضویت در تعاونی مسکن اعضای هیأت علمی بوده است.

علی بازی در ادامه با ذکر این موضوع که در زمینه تسهیلات اقتصادی اقدامات خوبی ظرف یک هفته گذشته صورت پذیرفته است، افزود: کسب رضایت مخاطبان با توجه به محدودیت ظرفیت های موجود از اولویت های مدیریت امور رفاهی است.

سرپرست مدیریت امور رفاهی با اشاره به کمبود منابع موجود و لزوم ارائه خدمات عدالت محور در حوزه رفاهی اذعان داشت: به زودی کلیه خدمات رفاهی به صورت برخط و از طریق سامانه و اپلیکیشن جامع مدیریت امور رفاهی به همکاران فرهیخته ارائه می شود تا امکان دسترسی کلیه عزیزان در هر زمان و هر مکانی به این خدمات میسور شود.

علی بازی با بیان این محور که تدوین تقویم رفاهی دانشگاه، با هدف تبیین نقشه راه این مدیریت در دست طراحی است، گفت: از کلیه رابطین محترم رفاهی دعوت می کنم تا در این مسیر با ارائه پیشنهادهای خود از تمامی ظرفیت های موجود ما را مطلع کنند.

ارائه تسهیلات در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت به خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر و زوجین جدید دانشگاه، آغاز حضور تیم مدیریت در کلیه مراکز تابعه و برگزاری نشست های مشترک، برگزاری نشست های متمرکز به صورت فصلی و... از دیگر موارد مورد طرح سرپرست جدید مدیریت امور رفاهی در این نشست بود.

در ادامه این نشست دکتر محمود خدادوست معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ضمن تقدیر از زحمات دکتر مهرداد اسماعیلی مدیر سابق حوزه رفاهی دانشگاه بیان کرد: با حضور جناب آقای علی بازی در طول یک هفته گذشته در مدیریت امور رفاهی اقدامات شایان توجه و اثرگذاری صورت پذیرفته است. وی با اشاره به محدودیت ها و چالش های موجود در منابع مالی دانشگاه، بیان کرد: از رابطین محترم رفاهی دانشگاه می خواهم تا با توجه به گستردگی خدمات حوزه بهداشت و درمان و نیاز عموم جامعه به این خدمات، ظرفیت های موجود را شناسایی کرده و صرفاً به منابع دانشگاه متکی نباشند.

دکتر خدادوست با بیان این نکته که رویکرد دولت سیزدهم در تکریم کارکنان دولت، نگاه حمایتی و حفظ حرمت و احترام این جامعه هدف است، گفت: ماندگارترین خدمت به همکاران، ارائه تسهیلات در حوزه مسکن است که امیدواریم با اقدامات و پیگیری های صورت گرفته در مدیریت امور رفاهی و هم افزایی رابطین محترم، به زودی این مهم محقق شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در خاتمه با بیان این موضوع که مهم ترین سرمایه هر مرکزی، منابع انسانی آن حوزه است؛ اظهار کرد: با گذشت زمان نیروی انسانی تجربه مند و آزموده تر می شود و حفظ این سرمایه برای ریاست محترم و هیأت رئیسه دانشگاه از اولویت های جدی است.

شایان ذکر است در بخش دیگری از این نشست نماینده های قطب های تابعه دانشگاه با ذکر اهم مسائل و دغدغه های مراکز قطب خود، در خصوص موارد مطروحه با حضور همکاران مدیریت امور رفاهی، هم اندیشی کردند.

تقدیر از کلیه رابطین رفاهی، پایان بخش نشست مذکور بود.

  • گروه خبری : آرشیو
  • گروه خبری : 129085
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب