×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/05/09 - 08:17
  • بازدید : 3114
  • تعداد بازدید : 76
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

تحقق عدالت اجتماعی، شعار اصلی مدیریت رفاه

مدیرامور رفاهی دانشگاه: تلاش در جهت تحقق عدالت اجتماعی مهمترین دستاورد مدیریت رفاهی است

 مدیرامور رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دسترسی به عدالت اجتماعی را مهمترین رویکرد اداره رفاه دانشگاه دانست و از استقرار و شکل گیری کامل سامانه رفاهی برای تحقق این مهم خبر داد.


سید جواد امامی زاده در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، با اشاره به تحقق عدالت اجتماعی به عنوان شعار اصلی این اداره، اظهار کرد: با استقرار و شکل گیری سامانه رفاهی بسیاری از بروکراسی های اداری و دخالت افراد در نحوه ثبت نام و تخصیص واحدهای اقامتی و وام و سایر خدمات رفاهی حذف شده است و تمامی کارکنان می توانند به صورت یکسان از امکانات رفاهی دانشگاه بهره مند شوند.

 امامی زاده گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با در اختیار قرار داشتن ۱۰ واحد اقامتی و تفریحی در اقصی نقاط کشور تلاش دارد تا شرایط متفاوتی برای کارکنان و اعضا خانواده ایشان ایجاد کند تا افراد بتوانند با انگیزه بیشتر خدمات موثرتری را در محیط کار خود ارایه دهند.

 وی درباره نحوه تصمیم گیری و انتخاب امکانات رفاهی در دانشگاه توضیح داد: تصمیم گیری ها و انعقاد قرارداد با مراکز تفریحی، رفاهی و آموزشی بر اساس سیاست ها، بودجه دانشگاه، علاقمندی ونیاز کارکنان انجام می شود. به طورمثال در مورد مشهد مقدس سیاست دانشگاه بر این اساس است که خدمات اقامتی را در سه سطح عالی، خوب و متوسط در اختیار تمامی کارکنان و همکاران قرار دهدتا هرکسی بنا به سلیقه و توان هزینه کرد بتواند از امکانات رفاهی استفاده کند.

 امامی زاده در ادامه به امکانات  اقامتی دانشگاه در مشهد از جمله  زائر سرای دانشگاه که با مشارکت بخش خصوصی جدیدا بازسازی شده، هتل پنج ستاره سی نور، هتل سه ستاره قدس و هتل چهار ستاره ثامن اشاره کرد و گفت: تمامی کارکنان، اعضای هیئت علمی و بازنشستگان دانشگاه می توانند از طریق سامانه رفاهی و طبق قرعه کشی ازاین امکانات بهره مند شوند.

 مدیرامور رفاهی ادامه داد: دانشگاه در شمال کشور سه مجموعه  شامل  مجتمع رفاهی شهر واقع در ایزد شهر، هتل اشک رامسر و مجموعه اقامتی شفا رود انزلی را در تابستان برای کارکنان درنظر گرفته است.

 امکان اقامت در مجموعه صدف کیش، مجتمع رفاهی سارای قشم، مهمانسرای دانشگاه اصفهان و مجتمع توریستی اقامتی کوثر اردبیل از دیگر مواردی بود که مدیر امور رفاهی دانشگاه به آن اشاره کرد .

 

 امامی زاده تصریح کرد: شرایط اقتصادی جامعه و گران شدن هزینه های سفر و امکانات و شرایطی که دانشگاه در اختیار تمامی  کارکنان، اعضای هیئت علمی و بازنشستگان  قرارداده است، باعث شده است که امسال استقبال همکاران بیشتر از سالهای گذشته باشد.

 

وی یادآور شد: همکارانی که در سالهای قبل و دوره های قبل از اماکن اقامتی استفاده کرده اند، دربازه های زمانی که تقاضای سفر کاهش می یابد می توانند در صورت خالی بودن ظرفیت و با هماهنگی کارشناسان اداره رفاه از امکانات رفاهی و اقامتی بدون قرعه کشی بهره مند شوند.

 

مدیر امور رفاهی دانشگاه در ادامه از سایر خدمات رفاهی از جمله  بیمه تکمیلی درمان، بیمه شخص ثالث و بدنه (به صورت اقساط)، بیمه عمر و حوادث، صدور معرفی نامه دندانپزشکی ، پرداخت کمک هزینه فوت(بازنشستگان )، کمک هزینه ازدواج( بازنشستگان و شاغل درستاد)، اعطای وام های قرض الحسنه، کالا، خودرو، جعاله، کارت های اعتباری بانک ملت  خبر داد و تاکید کرد: تمام تلاش دانشگاه و این اداره بر این اصل است که کارکنان بالاترین خدمات را با کمترین هزینه دریافت کنند.

 

امامی زاده عقد قراردادهای تخفیف دار شرایط پرداخت اقساطی با فروشگاهها، مجتمع های علمی و آموزشی، ارایه خدمات رستورانی، لوازم خانگی و انعقاد قرارداد با آژانس های مسافرتی را از دیگر فعالیتهای این اداره عنوان کرد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی،  تمامی کارکنان دانشگاه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت  نظرات، پیشنهادات و انتقادات به آدرسrefahi@sbmu.ac.ir مراجعه کنند

  • گروه خبری : آرشیو
  • کد خبر : 81166
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

تنظیمات قالب