×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1403/05/22 - 10:24
  • بازدید : 28393
  • تعداد بازدید : 17028
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

تمدید بیمه تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیمه ایران

 

قرارداد بیمه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی باشرکت بیمه ایران تمدید شد .

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت امور رفاهی قرارداد بیمه تکمیلی درمان سال 1404-1403 (از سی و یکم تیر ماه سال جاری لغایت سی ام تیر ماه سال آتی) در چهار سطح همگانی، نقره ای، طلایی و VIP تعریف شد.

کلیه همکاران محترم (رسمی، قراردادی ، طرحی ، ضریبk، شرکتی  و .....) می توانند جهت ثبت نام بیمه تکمیلی به سامانه جامع بیمه ایران به نشانی https://darmanplus.iraninsurance.ir/landing مراجعه کنند.

گفتنی است مهلت بررسی، ثبت نام و ویرایش اطلاعات از  1403/5/23 سال جاری لغایت 1403/06/15 است. ( نکته مهم:  مهلت ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.)

 همکاران محترم جهت ثبت نام بیمه تکمیلی درهر مرکز فقط با ( شماره بارکد) آن مرکز اقدام نمایند و در صورت مشاهده خطا امکان استفاده از بارکد مرکز دیگری را ندارند .

جهت مشاهده لیست بارکد مراکز اینجا را کلیک نمایید.

آن دسته از همکارانی که بصورت مأمور هستند جهت ثبت نام باید شماره بارکد مرکزی که حقوق و حق بیمه شخص مأمور را پرداخت می کند انتخاب نمایند.

شایان ذکر است کلیه همکاران دانشگاه می توانند با مراجعه به سامانه مذکور و ثبت نام افراد تحت تکفل خود (صرفاً متشکل از والدین، همسر و فرزندان)، با پرداخت هزینه جداگانه و انتخاب گروه بیمه ای ( VIP ، طلایی و نقره ای  ) این افراد را تحت پوشش بیمه ای خود قرار دهند.

ضمنا همکاران محترم شرکتی نیز می توانند با آدرس ذکر شده وارد سامانه جامع بیمه ایران شده و با وارد نمودن شماره بارکد مخصوص نیرو های شرکتی که در لیست موجود است ،  ثبت نام خود را انجام دهند.

همکاران محترم شرکتی  در صورت تمایل  به انتخاب بیمه تکمیلی حتمأ باید در یکی از طرح های مورد نظر( همگانی - نقره ای - طلایی -VIP ) در سامانه بیمه ایران ثبت نام نموده و چنانچه نسبت به ثبت نام و انجام فرآیند مربوطه اقدام ننمایند به منزله انصراف و عدم برخورداری از خدمات بیمه تکمیلی می باشد. 

اشخاصی که قبلا در ایران من (سامانه مذکور) ثبت نام نموده اند و هزینه و خسارت بیمه خود را مشاهده کرده اند برای ثبت نام مجدد صرفا درقسمت  نام نویسی وارد نشده و نام کاربری و کلمه عبور وارد نمایند و جهت ویرایش و در قسمت مدیریت بیمه شدگان در قسمت بارکد، شناسه بارکد مخصوص مرکز خدمت خود را وارد نموده و طرح و افراد تحت تکفل خود را تکمیل نمایند.

لازم بذکر است همکاران محترمی که درخواست عدم  تمدید بیمه تکمیلی درمان در یکی از گروههای ( طلایی ، نقره ای و VIP      (   از تاریخ 1403/04/31 لغایت 1403/05/31 را دارند، امکان استفاده از خدمات بیمه ای این طرح ها را نخواهند داشت . گفتنی است این دسته از همکاران از خدمات بیمه همگانی با پرداخت حق بیمه از سوی دانشگاه برخودار خواهند شد .

با هماهنگی های بعمل آمده شماره تماس 41927-021 شرکت امید مشاور از شنبه تا چهار شنبه از ساعت 8 صبح تا 4 بعدازظهر و پنج شنبه ها از ساعت 8 صبح تا 13 ظهر آماده پاسخگویی به سؤالات همکاران عزیز می باشد .

جهت ثبت نام بیمه تکمیلی حتما راهنمای ثبت نام را  با دقت تمام از اول متن تا انتهای متن مطالعه فرمایید.

جهت اطلاع از شرایط بیمه تکمیلی درمان در چهار طرح (همگانی –نقره ای- طلائی-vip) بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

جهت اطلاع از طرح VIPاینجا را کلیک نمایید . 

جهت اطلاع از طرح  طلایی اینجا را کلیک نمایید . 

جهت اطلاع از طرح  نقره ای  اینجا را کلیک نمایید . 

جهت اطلاع از طرح همگانی  اینجا را کلیک نمایید . 

 

 

 

 

 

 

  • گروه خبری : آرشیو
  • کد خبر : 145192
کلید واژه
تنظیمات قالب