تاکید مدیر رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر توریع عادلانه خدمات
مدیریت امور رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاران بیمارستان امام خمینی و شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه دیدار و به پرسش های آن ها پاسخ داد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت رفاهی " عادل علیبازی " ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند و تلاش های پرسنل بیمارستان امام خمینی و شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه بر اهمیت نقش کارکنان در تحقق اهداف دانشگاه تاکید کرد و گفت: هدف از برگزاری این نشست ها، شنیدن نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات همکاران گرامی و برنامه ریزی دقیق تر برای بهبود خدمات رفاهی است.
وی با تشریح خدمات و وظایف اداره رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای همکاران افزود: عدالت محوری و توزیع عادلانه خدمات رفاهی سر لوحه اجرای تمامی برنامه های فوق الذکر است.
مدیر امور رفاهی با ارائه توضیحات جامع، به پرسش ها پاسخ و ضمن تشریح برنامه ها و اقدامات در دست اجرا، به بیان نکاتی در خصوص بهبود فرایند ارائه خدمات و بررسی راهکارهای جدید حمایت از کارکنان پرداخت.
پرسنل بیمارستان و شبکه بهداشت به بیان پرسش ها و دیدگاه های خود در زمینه های گوناگون از جمله بیمه نکمیلی درمان، وام ها، استفاده از اماکن اقامتی، جوانی جمعیت، مهدهای کودک و سایر موارد مرتبط به حوزه رفاه پرسنل پرداختند.
نظر