×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1403/02/30 - 13:39
  • بازدید : 615
  • تعداد بازدید : 557
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری نشست توجیهی واگذاری امور بازنشستگان به مراکز تابعه دانشگاه

تمامی امور اداری بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به مراکز واگذار می شود.

نشست توجیهی واگذاری امور اداری بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور کارشناسان مربوطه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت رفاهی ، در این نشست آخرین وضعیت سامانه ندا (سامانه عملیاتی یکپارچه بیمه گری و درآمد) و چگونگی فعالیت آن برای خدمات رسانی مطلوب تر به همکاران بازنشسته مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت .

مدیر رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر اجرایی شدن هرچه سریعتر  دستور ویژه معاونت محترم توسعه دانشگاه در واگذاری امور اداری بازنشستگان به مراکز تابعه گفت : این دستور در راستای خدمات بهتر ، آسانتر و در دسترس تر به بازنشستگان دانشگاه می باشد که با آموزش های لازم به همکاران مراکز بخصوص آموزش سامانه ندا این مهم سرعت بیشتری خواهد گرفت .

"عادل علیبازی" افزود : بازنشستگان به عنوان سرمایه های ماندگار و ارزشمند دانشگاه همواره باید مورد تکریم و احترام بوده و سعی کنیم که خدمات اداری لازم به این عزیزان را در مراکز تابعه دانشگاه به آنها ارائه دهیم .

وی ادامه داد : این تدبیر ویژه دکتر خدادوست معاونت محترم توسعه دانشگاه سبب خواهد شد که بازنشستگان عزیز بتوانند امور اداری خود را در همان مرکز زمان اشتغال خود براحتی دریافت نموده و نیاز به حضور در ستاد دانشگاه نداشته باشند، که با توجه به مشکلات متعدد این عزیزان و پراکندگی مراکز تابعه و وضعیت ترافیکی تهران این تدبیر قطعاً  رضایت مندی این عزیزان را به همراه خواهد داشت .

در پایان همکاران مراکز پرسش ها و نقطه نظرات خود را درخصوص سامانه ندا و مسائل مربوط به کارشناسان رفاهی دانشگاه در میان گذاشتند.

  • گروه خبری : آرشیو
  • کد خبر : 142652
کلید واژه
تنظیمات قالب