×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1404/09/01 - 08:13
  • بازدید : 164
  • تعداد بازدید : 144
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تاکید مدیر رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر توریع عادلانه خدمات

مدیریت امور رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاران بیمارستان امام خمینی و شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه دیدار و به پرسش های آن ها پاسخ داد.

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت رفاهی " عادل علیبازی " ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند و تلاش های پرسنل بیمارستان امام خمینی و شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه بر اهمیت نقش کارکنان در تحقق اهداف دانشگاه تاکید کرد و گفت: هدف از برگزاری این نشست ها، شنیدن نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات همکاران گرامی و برنامه ریزی دقیق تر برای بهبود خدمات رفاهی است.

وی با تشریح خدمات و وظایف اداره رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای همکاران افزود: عدالت محوری و توزیع عادلانه خدمات رفاهی سر لوحه اجرای تمامی برنامه های فوق الذکر است.

 مدیر امور رفاهی با ارائه توضیحات جامع، به پرسش ها پاسخ و ضمن تشریح برنامه ها و اقدامات در دست اجرا، به بیان نکاتی در خصوص بهبود فرایند ارائه خدمات و بررسی راهکارهای جدید حمایت از کارکنان پرداخت.

پرسنل بیمارستان و شبکه بهداشت به بیان پرسش ها و دیدگاه های خود در زمینه های گوناگون از جمله بیمه نکمیلی درمان، وام ها، استفاده از اماکن اقامتی، جوانی جمعیت، مهدهای کودک و سایر موارد مرتبط به حوزه رفاه پرسنل پرداختند.

  • گروه خبری : رفاهی
  • کد خبر : 164211
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

تنظیمات قالب