×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1404/08/07 - 12:04
  • بازدید : 62
  • تعداد بازدید : 48
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

جلسه پرسش و پاسخ مدیر رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاران بیمارستان طالقانی

جلسه پرسش و پاسخ مدیر رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاران بیمارستان طالقانی با حضور جمعی از کارکنان اداری و درمان این بیمارستان برگزار شد .

جلسه پرسش و پاسخ مدیر رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاران بیمارستان طالقانی

جلسه پرسش و پاسخ مدیر رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاران بیمارستان طالقانی با حضور جمعی از کارکنان اداری و درمان این بیمارستان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت رفاهی ؛ در این جلسه که در سالن شفا این بیمارستان برگزار شد همکاران این بیمارستان بی پرده و در فضای صمیمی سوالات ، پیشنهادات و نقدهای خود را در بخش های مختلف خدمات رفاهی مطرح کردند .

مدیر رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این نشست ۲ ساعته با تقدیر از ریاست و مدیریت محترم بیمارستان طالقانی که امکان برگزاری چنین مراسمی را فراهم کردند ، گفت: خدمات رفاهی عادلانه ، در دسترس ، ارزان و با کیفیت حق همکاران زحمتکش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در تمامی مراکز و بیمارستان‌های تابعه است و همه ما باید در این مسیر از تمام توان و ظرفیت ها بهره بگیریم .

« عادل علیبازی » با تشریح خدمات رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بخش های مختلف « بیمه تکمیلی ، اماکن اقامتی ، تسهیلات ، خدمات به بازنشستگان ، قراردادها و مسکن » در بستر سامانه ای افزود ؛ پراکندگی مراکز تابعه و بیمارستان‌های دانشگاه با کثرت همکاران و محدودیت منابع می طلبد برای عدالت مندی توزیع خدمات رفاهی بین همکاران از سامانه « بهشتی پلاس » استفاده کردیم .

وی با اشاره به تاکید ریاست و معاونت محترم توسعه دانشگاه بر ارائه خدمات رفاهی باکیفیت و عادلانه به همکاران ادامه داد : اصرار بر ارائه خدمات رفاهی در سامانه بهشتی پلاس به جهت شفافیت ، در دسترس بودن یکسان خدمات برای همه همکاران در تمامی مراکز تابعه دانشگاه ، عادلانه بودن و حذف بروکراسی های زائد اداری است که رضایتمندی همکاران را به دنبال داشته است .

مدیر رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با استقبال از برگزاری چنین نشست هایی تصریح کرد : در صورت آمادگی مراکز تابعه دانشگاه و بیمارستان‌ها این مدیریت آماده حضور در جمع همکاران و پاسخگویی به دغدغه های رفاهی این عزیزان را دارد.

در این نشست تعدادی از همکاران بیمارستان طالقانی مواردی را مطرح که توضیحات لازم ارائه شد .



کانال های اطلاع رسانی مدیریت امور رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی :

واتساپ : https://www.whatsapp.com/channel/0029VbBSKIY96H4Qask5YX3j

بله : @sbmurefahi

ایتا : https://web.eitaa.com/#@sbmurefahi

تلگرام : https://t.me/+BTWnzkK_dgI5NDM8

 

 

  • گروه خبری : آرشیو,رفاهی
  • کد خبر : 162935
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

تنظیمات قالب