خدمات رفاهی شایسته حق همکاران است.
مدیر رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد : خدمات رفاهی شایسته ، مطلوب ، عادلانه ، در دسترس و مناسب حق همکاران در ستاد و تمامی مراکز تابعه دانشگاه است و همه ما باید در این مسیر تلاش مضاعف نماییم .
به گزارش روابط عمومی مدیریت امور رفاهی ؛ « عادل علیبازی » که در جمع صمیمی همکاران بیمارستان « لقمان » سخن می گفت با بیان این مطلب ، گفت : تاکید جناب آقای دکتر « قیداری » ریاست محترم دانشگاه و جناب آقای دکتر « مرادی » معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع دانشگاه همواره بر ارائه خدمات بیشتر و بهتر در حوزه های مختلف رفاهی به همکاران با عنایت ویژه به « عدالت ، با کیفیت ، مناسب بودن و در شان بودن » این خدمات است .
وی با تشریح برخی اقدامات انجام شده در خصوص توجه ویژه به امور رفاهی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، افزود : افزایش سه برابری حق مسکن ، افزایش پنج برابری کمک دانشگاه برای بیمه تکمیلی همکاران ، افزایش واریزی های مناسبتی ، کاهش پرداختی همکاران برای استفاده از مراکز اقامتی ، تمدید تفاهم نامه پرداخت وام قرض الحسنه سازمان اقتصاد اسلامی ، تجهیز و نوسازی برخی مراکز مهد کودک مراکز تابعه دانشگاه ، تعمیر ونوسازی اماکن اقامتی تملیکی دانشگاه و افزایش پرداخت تسهیلات بانکی از جمله اقدامات انجام شده در نیمه اول امسال است که انشاله با قوت و قدرت در نیمه دوم سال هم استمرار خواهد یافت .
وی با تشریح روند بهره مندی همکاران کلیه مراکز تابعه دانشگاه از خدمات رفاهی با استفاده از سامانه « بهشتی پلاس » ادامه داد : دسترسی یکسان به اطلاعات و اخبار خدمات رفاهی و توزیع عادلانه خدمات از مهم ترین سیاست های مدیریت دانشگاه است که تبلور آن در دسترسی یکسان همکاران به این خدمات از طریق سامانه ممکن شده است .
مدیر رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با ذکر آماری از ارائه خدمات انجام شده به همکاران بیمارستان « لقمان » گفت : این بیمارستان از لحاظ بهره مندی از خدمات رفاهی در جایگاه دوم مراکز تابعه دانشگاه و پس از بیمارستان مسیح دانشوری قرار دارد.
در این نشست صمیمی ۲ ساعته تعدادی از همکاران بیمارستان لقمان « پیشنهادات ، انتقادات ، نظرات و دغدغه های » خود را مطرح که توضیحات لازم ارائه شد .
نظر