×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/01/16 - 11:08
  • بازدید : 62
  • تعداد بازدید : 61
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

مدیر امور رفاهی دانشگاه گزارش عملکرد یک ساله این مدیریت را ارائه داد

با توجه به اتمام یک سال خورشیدی و لزوم بررسی عملکرد در راستای تبیین اهداف آتی، مدیر امور رفاهی دانشگاه از ارائه گزارش عملکرد این مدیریت در سال 1399 خبر داد.

با توجه به اتمام یک سال خورشیدی و لزوم بررسی عملکرد در راستای تبیین اهداف آتی، مدیر امور رفاهی دانشگاه از ارائه گزارش عملکرد این مدیریت در سال 1399 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت امور رفاهی، این گزارش عملکرد در سرفصل های مختلفی از جمله ارائه تسهیلات اقتصادی، اماکن اقامتی، اجرای بیمه تکمیلی درمانی کارکنان، ارائه خدمات به بازنشستگان، گزارش قراردادهای منعقد شده، اقدامات مناسبتی و تبیین برخی از برنامه های آتی تنظیم شده است.

مهرداد اسماعیلی در همین راستا با بیان این نکته که مدیریت امور رفاهی در سالی که گذشت توانست 8/178/050/000/000 ریال از هشت مجموعه و بانک دولتی و خصوصی تسهیلات اقتصادی به همکاران بهشتی تخصیص دهد، گفت: این تسهیلات در قالب وام بانکی مختلف در قالب قرض الحسنه بدون سود، با نرخ سود 2درصد، 4درصد، 12درصد و 18درصد از بانک های قرض الحسنه مهر ایران، سازمان اقتصاد اسلامی ایران، بانک رفاه کارگران، بانک قرض الحسنه رسالت، بانک سامان، بانک کارآفرین، بانک سپه و بانک ملت به متقاضیان محترم اعطاء شد.

مدیر امور رفاهی دانشگاه در ادامه افزود: علی رغم این که با شیوع بیماری کرونا و همه گیری آن، ارائه بسیاری از تسهیلات و خدمات رفاهی بالاخص خدمات اماکن اقامتی تحت تأثیر قرار گرفت؛ خوشبختانه با شناسایی هتل برگزیده وزارت میراث فرهنگی و گردشگری در زمینه کنترل کرونا ویروس و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عقد قرارداد، توانستیم از ابتدای آبان ماه 383 زائر متقاضی را جهت اسکان در هتل پنج ستاره نگین پاسارگاد به مشهد مقدس اعزام کنیم.

اسماعیلی همچنین اذعان داشت: در سالی که گذشت بیش از 30قرارداد رفاهی در زمینه های مختلف فرهنگی، تفریحی، گردشگری، لوازم خانگی، البسه و پوشاک، اقلام مورد نیاز خانواده، لوازم دیجیتالی، رستوران ها و فست فودها، خدمات خودرویی و... منعقد شد، که این موضوع در نوع خود بی سابقه بود. وی با بیان این مطلب که اقدامات صورت گرفته در این زمینه، با توجه به دسته بندی های مختلف به همکاران بهشتی، خانواده ها و فرزندان آنان اختصاص داشت، گفت: خوشبختانه بسیاری از این خدمات با استقبال شایان توجه همکاران و خانواده های این عزیزان مواجه شد و متأسفانه در برخی از قراردادها، نتوانستیم رضایت حداکثری مخاطب را جلب کنیم.

وی در ادامه افزود: عقد قرارداد با بیمه ایران و ثبت نام 6625 نفر از همکاران و خانواده های ایشان جهت بهره مندی از خدمات بیمه تکمیلی درمان مجموعه مذکور و همچنین ارائه خدمات بیمه عمر تکمیلی به 941 نفر از متقاضیان، بخشی از خدمات این مدیریت در زمینه بیمه بود.

مدیر امور رفاهی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: با توجه به این که بازنشستگان بهشتی، همچنان بخش مهمی از خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هستند، این مدیریت در سال 1399 خدمات متعددی را به این عزیزان ارائه داد. بررسی و پرداخت حق عائله مندی، ازدواج، بیمه و...، خدمات دندان پزشکی، انجام مکاتبات مرتبط با حق سرانه بازنشستگان و مستمری بگیران، حق اولاد، پیگیری تخصیص سهام عدالت و... گوشه ای از خدمات رفاهی ارائه شده به بازنشستگان بهشتی در سال گذشته بود.

اسماعیلی همچنین با اشاره به برخی اقدامات مناسبتی در این مدیریت برای نخستین بار گفت: شارژ ایران کارت –کارت الکترونیکی بانک آینده- کلیه همکاران دانشگاه به مناسبت روز کارمند به مبلغ 2/000/000 ریال، اعطای وام 100/000/000 ریالی به 50 نفر از پرستاران دانشگاه به مناسبت روز پرستار، اعطای بن کارت الکترونیکی داپ اپ به مبلغ 500/000 ریال ویژه کلیه پرستاران دانشگاه برای هر نفر به مناسبت روز پرستار، تخفیف 24 درصدی خرید نقدی از بازار بزرگ مبل امام علی(ع) به مناسبت روز پرستار، اعطای 17500 سبد کالای کمک معیشتی نوروز 1400 شامل 19 قلم کالای خوراکی و بهداشتی ویژه کلیه همکاران دانشگاه، شارژ بهشتی کارت کلیه همکاران دانشگاه به مبلغ 7/000/000 ریال به مناسبت پایان سال و... تعدادی از اقدامات مناسبتی این مدیریت بود که با حمایت های معاون محترم توسعه مدیریت و منابع دانشگاه محقق شد.

مدیر امور رفاهی دانشگاه همچنین با بیان این مطلب که فاز نخست برخی از برنامه ها در سال گذشته کلید خورد و ان شالله در سال جاری خاتمه می یابد، بیان کرد: اتمام به سازی و بازسازی مجتمع اقامتی-تفریحی دربندسر، پروژه مسکن بهشتی، بازسازی و به سازی فضای مهدکودک ستاد دانشگاه، تعیین شاخص و رتبه بندی الکترونیکی رابطین رفاهی مراکز، بهره مندی از خدمات رفاهی سازمان شهرداری تهران و... برخی از برنامه های این مدیریت در سال جاری است.

وی در خاتمه از تمامی مخاطبان بهشتی درخواست کرد که با توجه به ارزشمند بودن نظرات این عزیزان، انتقادات و پیشنهادهای خود را در زمینه خدمات رفاهی از طریق سامانه پیامکی این مدیریت به شماره 300086497، رابطین رفاهی مراکز، تماس با کارشناسان ستادی و... درمیان بگذارند.

 

  • گروه خبری : آرشیو
  • کد خبر : 103323
کلید واژه
تنظیمات قالب