×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1404/08/14 - 09:05
  • بازدید : 123
  • تعداد بازدید : 110
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

هم اندیشی مدیر رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاران بیمارستان امام حسین(ع)

در راستای اجرای سیاست های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مبنی بر تعامل مستمر با کارکنان و ارتقای سطح خدمات رفاهی،نشست هم اندیشی مدیرامور رفاهی دانشگاه با حضور جمعی از کارکنان اداری و درمانی این بیمارستان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت رفاهی در این جلسه که در سالن آمفی تئاتر بیمارستان امام حسین (ع) برگزار شد، "عادل علیبازی" ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند و تلاش های شبانه روزی پرسنل این بیمارستان بر اهمیت نقش این عزیزان در تحقق اهداف دانشگاه تاکید کرد و گفت: هدف از برگزاری این نشست ها، شنیدن بی واسطه دغدغه ها و نظرات همکاران گرامی و برنامه ریزی دقیق تر برای بهبود خدمات رفاهی است.

 وی افزود: رفاه کارکنان، از ارکان مهم رضایت شغلی و ارتقاء بهره وری در محیط کار است. مدیر امور رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تشریح خدمات و اقدامات این اداره ادامه داد، مسئولان ارشد دانشگاه همواره بر این نکته تاکید و اصرار دارند که توجه به کرامت و رفاه کارکنان، زیر بنای پیشرفت و کیفیت خدمات آموزشی، پژوهشی و درمانی است و در همین راستا، برنامه ریزی های لازم برای تداوم این جلسات و بهبود مستمر خدمات رفاهی در دستور کار قرار دارد.

 در این نشست صمیمی تعدادی از حاضران به بیان پرسش ها و دیدگاه های خود در زمینه های گوناگون از جمله بیمه تکمیلی درمان، تسهیلات بانکی، استفاده از اماکن اقامتی، جوانی جمعیت، مهدهای کودک و سایر موارد مرتبط به حوزه رفاه پرسنل پرداختند.

  • گروه خبری : آرشیو,رفاهی
  • کد خبر : 163299
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

تنظیمات قالب